Is je poster beschadigd geleverd?
We willen dit zo snel mogelijk oplossen. Stuur in het onderstaande formulier je klacht op en stuur er minimaal 1 foto bij, waarbij de beschadiging duidelijk is te zien.
Hierna zullen wij u zo snel mogelijk een nieuwe poster opsturen!
Garantie
Wij geven om onze poster en doen logischerwijze ons best om deze in de hoogste kwaliteit bij je te leveren. Voordat we de poster verzenden, controleren we deze nogmaals. Het komt zo bijna nooit voor dat een poster met enige vorm van schade bij jou aankomt.
Toch kan het te allen tijde nog voorkomen dat we een vorm van schade over het hoofd hebben gezien, en jouw poster zo hebben verstuurd.
Wettelijk gezien bij je verplicht om binnen twee maanden na constatering van de eventueel schade/gebrek bij ons hierover melding te maken. Wanneer de schade/gebrek binnen de garantie valt, dan zullen we geheel kosteloos een nieuwe poster naar u opsturen.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@cartographed.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Het herroepingsrecht is niet van toepassing op gepersonaliseerde producten. Dit zijn op aanvraag gewijzigde producten. Kortom; alle producten die niet in onze webshop staan.