Retourneren
Is de poster niet naar jouw verwachtingen? Dan kan je de poster retourneren in de originele verpakking. Heb je een verkeerde poster besteld? Of is de poster beschadigd? Neem dan eerst contact op via de mail of whatsapp.
Retourbeleid
- Cartographed levert posters netjes in een platte verpakking of een koker. Wanneer toch een poster niet aan uw verwachtingen voldoet, dan raden wij u aan ons hier zo snel mogelijk van op de hoogte te stellen. Cartographed zal dan in overleg proberen uw probleem op te lossen.
- Tijdens de bedenktijd van 14 dagen zal de consument zorgvuldig omgaan met de poster en de verpakking. Hij zal de poster slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden.
Wij raden u altijd aan de poster voorzicht uit te pakken, en wanneer u zich (direct) bedenkt, de poster gelijk netjes terug te doen in de verpakking, zodat deze niet meer verder kan beschadigen.
- Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. De koper is zelf verantwoordelijk voor betaling van de nieuwe verzendkosten.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Retouradres
Cartographed
E.C.Rahmspad 9
3421 TZ Oudewater
Vermeld bij het retour zenden het ordernummer.
- je hebt 14 dagen om een beroep te doen op het herroepingsrecht
- je hebt na het beroep 14 dagen om de bestelling terug te sturen
- nadat je je op het herroepingsrecht beroept, heeft Cartographed 14 dagen om het aankoopbedrag terug te storten op uw rekening.
- indien de poster ongebruikt en beschadigd zijn en tijdig en correct zijn geretourneerd, voldoet Cartographed de betaalde prijs binnen 14 dagen na retourontvangst van de artikelen. Onder ongebruikt en onbeschadigd worden in dit verband ook enige vorm van kreukels, krassen, vlekken en of anderen beschadigingen aan de print bedoeld.
Bij een retourverzending ben je als verzender verantwoordelijk. Mocht het product kwijtraken of beschadigen tijdens de retournering, dan ben je als klant aansprakelijk. Alleen wanneer je een product aangetekend/verzekerd verzendt, draag je de verantwoordelijkheid over aan het vervoersbedrijf en ben je niet langer aansprakelijk voor verlies, diefstal of schade.